nyvaken

hejhej
är ganska nyvaken,sitter fortfarnade i sängen & drar mig lite halft vi datorn;)
tänkte gå ner & käka frulle snart

sen vet jag faktist inte vad jag ska göra ? inga planer för dagen än

chilla lite , kanske ut å springa elr nått nu när jag har tid ? :)
sitter & snackar på skype me kära vänner oscar & jonte
lustigkurrar därdu ;)
syster , jag saknar dig !!!!! ♥
har inte träffat ungen på typ hur länge som helst ?!
kns tomt utan henne c:
men vi får se om vi ses nåndag ?
ni får fler uppdateringar senare när jag har gjort iording mig & kanske en bild åxå?
PUSS

Kommentarer
Postat av: e-eeeeelin är fräsigast

syster jag saknar dej så jag tror jag dör . ingen sofia ingen elin , så äör det bara ! <3

2011-08-18 @ 14:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0