SOFIA+FILLE=BEEEEZT

hej allihopa !
kom nyss hem från filleälskling :*
hade ett rinktigt roligt dygn , me massamassa bus osvosv (a)
igår va vi ute & gick runt yp hela falun ,
vi gick till emma fast hon va inte hemma, så vi satt i hennes trappuppgång & spelade quadrapop gaanska så länge :D
sen kom emma & maija hem & vi garvade ganska så mke (jag å fille va lite flum efter quadrapop) vi blir alti höga på spel;d
sen gick vi till donken & käkade lite där &sånt .
sen gick vi hem igen & satt vid datorn,snackade & lyssnade på musik såklart :)
sen va vi uppe ett tag &jag vet inte vad , satt & snackade bara :)
sen så hörde vi nått när vi låg & snackade , & vi blev helt vettskrämda !!
sen så gömde vi oss under täckena , & fille bah :'' jack uppskäraren..'' å jag bah: VAAH ?!?!
sen efter ett tag när jag kom upp till henne så berättade hon om ''Jack ,uppskäraren ,som va en mördare på 1700talet typ , som gick omkring & skärde upp folk & lät dem typ ligga å dö i gränderna i London ! ;OO
då hörde vi det där ljudet igen & fille typ : hörde du , igen! ''
å jag : jaah ...
fille : han går typ på taken åxå för att gömma sig , det är det som låter ..''
& jag bah : NEEEJ !!!! skiträdda blev vi ;oooo
herregud ...
sen somnade vi vid 4 . vaknade halv 12 & va typ döda -.-
sen åt vi cruchy's (stavas?) & såg på ''House of wax''
VAREN INTE ONÖDIG DÅ ÅXÅ ?!??! man fick ju panik i varje scen !!! :o
den va feeett äckliii .
sen så övade vi in oss lite grann på 'det där snabba i kom igen lena :D AHAH fult dt måste sett ut !?
har typ inga bilder , men ni får sen för kag ska äta nu
PUSS

Kommentarer
Postat av: feliiiiiiiiiiiiiiiiciA ärå en riktig tuffing

HHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHA, det var fan cp !!!!

HAHAHAHHAHAHAHA. ah ja dör!!!!



pusspårej :*

2011-08-15 @ 17:56:38
URL: http://etttvasexsju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0