svar på komentar

hejhej bloggen !
idag har jag inte gjort nånting , änsålänge
håller på att se på en film som jag först läste boken till & nu ser jag somsagt filmen

ganska bra , men dt va INTE som jag tänkt mig , utseende,scener osvosv .

helt anorlunda ;o

den heter iaf ''Beastly'' & både boken & flmen kom ut iår
filmen kom för 2veckor sedan btw

det här är då allstå bokomslaget

& filmomslaget nedanför


huvudpersonen är snygg om han inte ser ut som voldemort(han förvandlas typ)

kolla vad snygg han är med sitt 8-pack ;)

i huvudrollerna:
kyle(adrian/hunter) - alex pettyfer
lindy - vanessa hudges

vad ska jag nu hitta på den sista veckan ?
mst ta vara på ledigheten :*

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0