he's home

äntligen står Håkan på scen på hemmaplan!
den 16e september 2011 kommer Håkan Hellström att höras på Liseberg igen efter 2års tid


 håkan på Liseberg 2009



släng ner nyckeln min fina

och få mig av den här jävla gatan
har stått i regnet så länge att jag börjat krympa

att drunkna är inte så illa
om det får en att drömma och hoppas på
att en seglande båt ska komma

och vi går ut och brinner upp i natten
och skyller allting på våra fyllehuven

undanflykter och självanklagan

jag ser domen i dina ögon



ser hela stan sjunka
som titanic med alla ljusen tända 

en sån där natt då vi behöver någonting
som hjälper en över svarta vatten


den som brydde sig om att läsa allt det där är bäst (A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0