den får en att darra som höstläven , får en att vissla i mörkret

HEJ ALLA SÖTASTE !
just nu är livet på topp
för gissa vad jag har lyckats göra nu !?!?!?
jooo , jag har trollat in 2 steg från paradise - skivan jag fick av min Fillepjonken i mp3n :D:D:D

älskaälskaälska!

idag har jag inget att göra som vanligt :cccccc
jag tänker åka t falustad nu bara för det å vara med massa roliga folk , till skillnad från det här :c
uuuuussscchhh

så , jag efterlyser roliga personer som kan komma hit & leka med mig ! :D
juste , ni skulle få bilder på mina fina presenter !


ja , den svarta rutan är lite sådär privaaaaat dåraa (a)

jag fick lite mer åxå , men det har jag hos min kära mor ;)


åså en fin bild på miiiiig idag då !
hahaha , va blåst jag ser ut :D
jag tycker att mustachen är lite som pricken över i:et ungefär :))))

PUSS&KRAM kära läsare ♥


Kommentarer
Postat av: e-eeeliin är fräsigast

sv ; hahahahahah , va?

jag ska inte vara med axel idag :o<3333333

2011-08-08 @ 15:35:08
URL: http://jonassonelin.blogg.se/
Postat av: jag är så jävla het så jag är anonym ;)

Kan nt du visa sakerna du har din mamma sen ?

och din nya mobil ? :D

2011-08-09 @ 19:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0