tjaaaaaaaahh

nu ska ni få några roliga små grejer som hänt för mej ♥ here it goes


onsala 2009 :

elin- yes ! ( smällde mygga)
jag-bra där !
elin-JÄVLA BÖG !

åhhh fyfan va vi garva!!!! HAHAHAHAHA


onslal 2009 :

jag-asså jag undrar vart bög kmr ifrån ? lixom B-Ö-G , bög ?
ahahaha ?

klassrummet 2011 ( denna vecka )

fille-hur säger man pigg ?

ruba- GRIS ?

hahah lite kul vareh allt ?




oså den sista för idag :

falun ishallen :

kille1-har du gjort marklyft ?
kille2-näe...vareh inte benböj ?
kille1-näej..marklyft
kille2-jaha då går jag upp då hej då
kille1- ja hej då

ahahahahahahaha bara elin fattar ;D

 bjuder på bilden som inte va medveten ;D♥
coolt va ?

hejdå alla jibbar,fjårtisar,emon,nördar osv...
puss



Kommentarer
Postat av: jonassonelin.blogg.se

HAHAHAHAHHAHA :DDD

så jävla kul de va sså ! ^^,

2011-02-08 @ 18:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0