hitta lite snygga bilder ...

....från laknäs i sommras! :D super snyggt vetni! Lyssnar på Håkan som alltid ni vet ;D SLUTA MOBBA MEJ FÖR DET ???? ;//

har varit i rättvik hos kusinerna...hehehehehahahahah jag sa fel hon fyller 17 :$ piiinsamt men ändå GRATTIS TILDA   ♥


'JAG KAN INTE FÅNGA DEJ OCH DU KAN INTE FÅNGA MEJ FÖR JAG VET ATT HELA STAN' VILL HA DEJ'   fick lust å skriva det jag nyss hörde ;)

okej , jag å alva åt MKT cheescake ! ;oo ♥ men vem gillar inte ? HAHAA snyggaste bilderna tog vi också ;DD ute o så bah skulle vi ta ett kort åsså kom en bil o typ 1 meter ifrån oss bah :
TUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUTT!!!!   
och vi typ bah : AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH!!!!!!
blev shiit rädda men sen så börja vi as garva ;D GARV GARV GARV MED LITE AS I ;D  hehehehee...
vi hade det iaf jätteskojigt o det här får vi ta och göra om,elr hur kära kusin ? ♥  älskar dig  ♥ 

 vi e så söta :')

hejdå falukorvar   älskar er♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0