nämen tjenarrrre

tjaaaaaa alla cooola grabbar och b-rudar ! ♥ har inte hunnit skriva på ett tag men här är jag igen ! ♥ 

HAHA rolig dag ! snacka mkt i telefon å jag o felicia dampa lite ♥   
älskar dej gmn    ♥  

Håller på med program på träningen åxå :D Det går väl bra men jag mst slänga in en flipp snart :// not my problem..., heheheh okejokej nu ska jag vara lite normal här !   .... nä fan det går ju inte ! :DD

AJAAAA ! (stockholmsdialekt)  em......(inem)  iaf så har vi ju tävling snart och shiieett jag kmr typ ramla när jag går ut på isen ! ;DD

   HAHA ! XD  diggar bilden ?? som på bilden så ownar jag paint ! ?  


'Fy fan va skönt att jag aldrig blir 25 ...igen ! ' hahaha oscar linnros ni vet ? ♥
     

                                      alva.... en vecka i sommar och det är äkta !  
                                                            ♥kärlek♥

                   ♥P&L♥


älskar er


                                              



Kommentarer
Postat av: jonassonelin.blogg.se

men gud , alla gör så snyggt på paint !? ;oo <3333

HAHA JAG SUGER PÅ DE ! :DDDDDDDDDDDDDd

2011-01-28 @ 20:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0