66 unika besökare !

precis innan jag åkte hade jag jättäbra statisktik enligt mig själv dårå!
sen hade man inte tillgång till bloggen på en vecka igen , så den sjöööööönk till botten

tack för att ni kikar in på min blogg & orkar med åxå ! verkligen

men nu jäklar är jag igång igen så nu får ni kika in varje dag igen ,
bloggen kmr fyllas på med nytt nu ! ♥

nu kmr lite bilder bara för att nästa inlägg ska va lite lååångt så ni får bilderna nu



bjuder↑


AHAHAH dick dicksson & kurt-sune över
 










hahhhaha 'så jävla hot' !






HAHAHAH
morfar: håller ni reda på era muggar nurå?
vi: jadå
morfar: ja , jag har min därnere i vattnet (slänger i mugen i vattnet) så jag vet vart jag har den !
va: AHAHAHAHHAHAH *asg*

det får räcka föridag !
fler imrn kanske?

HAHAHAH vi tog turist bilder i bilen hem idag !
jag vek mig dubbel & garvade typ ihjäl mig när vi kollade
vi tog mats kepa & glajor :D


Kommentarer
Postat av: e-eeeliin är fräsigast

AHAHAHAHHAHAHAHA , veckan var awesume ! :)

älskar dej mest av allt

2011-08-01 @ 12:26:48
URL: http://jonassonelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0