AAHAHHAHA

jag är lite förvirrad nu elr vad man ska säga 
jag skoja, jag ska inte pausa bloggningen
vet nt hur jag kom på dt för typ 1 sekund sen ?

men aja ,
idag vet jag inte vad oms händer riktitgt ?
dåligt väder .. -.-

det regnar på här .,
vill dra inte till falustad , men kl. är typ 4 så jag hinner inte med mke mer idag *suck* typ ,

film är alternativet, måla naglarna kanske jag ska göra
kom gärna med förslag på vad man kan göra när man är ledig ,

skulle uppskatta det väldigt mke för jag har inget å hitta på om dgarna som baar rinner förbi

nån som vet vart dt finns snygga killar ?
*singel & sökande*
HAHAHAHAHAH millan kan haka på ;)

han är så sjuukt snygg !!! :ö


Kommentarer
Postat av: e-eeeliin är fräsigast

åååh fyfan , va han är snygg ! JAG DÖÖÖÖR

2011-07-22 @ 18:31:27
URL: http://jonassonelin.blogg.se/
Postat av: millan♥

JAG HÄNER PÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ jakten ;)

2011-07-23 @ 12:31:33
URL: http://miillaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0