bääst'

tjAtja

sitter här & chillar 8)))

dagarna i faxberg va så jävla kung !

dag 1 : vi kom dit ( naaaat ;dd ) närååå , sen packade vi upp å spelade kort sen på kvällen :D
kungarna på kungen !
''vad gördu matsson?'' AHAHAHA jag tror jag fick hjärtsvikt av att jag garva så mke!

dag 2 : kom pierina , mats & deras polers ;) vi hade typ sillfest elr nå ? kul vareh iaf
hahaha, jag å syster kutade omkring & knackade på dörr'n & sprang iväg :D vi garva så jävla mke (kanske föratt vi va typ fluuuum)
vi satt & spela kort & kl12 på natten gick vi ut å spelade badminton (igen)

dag 3 : åkte hem :P cyklade runt hagaskogen (heter den ?) badade , sen kom caiza & fille :*
vi hade lite kul & busade ^^

imrn blireh Falun ? :* & bingsjö !! vie kungar där

snart drar vi till Onsala !!! så jävla fucking naajs! :D:D:D:D:D:D
shiiet

ska måla naglarna nu
wish me luck :*


jävla heta asssså !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0