i övermorgon åker vi

hejhej :)

i övermorgon som sagt åker vi ner till underbara göteborg ♥
kmr vara där under den kommande veckan & lite till tror jag ?

har redan packat allt så jag får ta det jag behöver från väskan ;P 
man mst ju vara i tid ;) 

nu: Coldplay – Death And All His Friends

ska bli grymt !

en snabb bild på mig idag
äntligen blider :o


så kan man se ut :p

nu får ni börja komentera mina inlägg people !!
vad är en blogg utan komentarer ?


funderar åxå på att byta header
så jag ska sätta igång & jobba på en nu :*

har inga planer för morgondagen
pusspuss ♥


Kommentarer
Postat av: e-eeeliin är fräsigast

finaste syster , den här veckan kommer bli bäst på hela året som alla dom andra gbgveckorna bby ! <33333333333333333

2011-07-23 @ 10:33:46
URL: http://jonassonelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0