mitt i natten

tjaaah (tje) HAHA

mitt i natten
kan inteeeee sova så om jag är lite skum så äre natthumorn som har tagit över lite väl mke

sitter med hörlurarna i så att ingen hör musiken ;D

blir väl till & sitta här tills jag blir trött dåraa

men det lär jag inte bli än på ett tag (hoost**

Kings Of Leon – 17

asssssssssåå .. flum dag ..
vart me elintvilling så vi typ såg på film & hade dt myys

sen så kom jag hem till min älskling (DATORN)
ebba lite ticks å spama mig med pussmunnar & hjärtan & hela paketet ;ö
lustiga , sockersöta, pussgurka :*

sen flmmade jag viadre med FILLEBBY :*
hon ba: ''hej det är din LOKAkompis'' , & blablabla , jag fattade inte vad dt nu va hon snackade om ?

HAHAHAH sen spama hon med dt typ en halv timme medans jag snacka i lurn' me anniiiiiiiie


ähmen ni fattar grejen , alla ba fluma omkring på facebook (jagåmendtfattarniväl)

Ebbasyyster älskar dig :')


söt som socker är kvinnan !

pusseN


Kommentarer
Postat av: feliiiiiiiiiiiiiiiiciA ärå en riktig tuffing

Hej LOKAkompis, här har du lite tips på vad du kan göra en fre...

2011-07-17 @ 19:12:04
URL: http://photoandphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0