russin

jag är ett russin nu
har badat heeela dagen

överdriver inte :ö

först blge , aquanova
sen kom vi hem & då badade vi med lukas & jack :)
dem putta i oss exakt hela tiden så jag frös som .. jag vte inet vad :O
kallt vare iaf , frös ihjäl !

bilderna från coz har kommit upp nu åxå
så här är nåra:



kompisar :)

asså nej , tro inte att jag ser ut sådär för allt i världen !! så ful är jag inte , jag gör en min :o så mobba inte mitt utseende fan

hetaste , (jag kan se lite skum ut men .. vänj er)
HAHAHAHA parraply!! sexiga viär , & millans parraply :*


Kommentarer
Postat av: feliiiiiiiiiiiiiiiiciA ärå en riktig tuffing

WET T-SHIRT PARTY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-07-22 @ 10:11:05
URL: http://photoandphoto.blogg.se/
Postat av: e-eeeliin är fräsigast

HAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH KOLLA JAG PÅ FÖRSTA & SISTA BILDEN VAFAN !!!!

2011-07-22 @ 11:11:21
URL: http://jonassonelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0