trött ? o ja ..

ställde mobilen på 8 så jag vaknade & trodde att jag skulle svimma ele nått

jag va så j***a trött så jag vet inte vad :ö
kändes som när man ska upp till skolan nivet ?

sådär sjukt jobbigt !

iaf , igår hade jag ganska tråkit på dagen
men sen va jag med daniel, elin ,jack & millan

hahah, vi satt på gatan å vänta på att jack skulle komma så vi skulle dra t rappen å bada

det va varmt i vattnet men ändå frös vi typ ihjäl därnere :O
sen tvingade vi in oss hos elin & så åkte alla utom millan hem runt 10 om jag inte minnns fel ?

så idag ska vi dra till aquanova med ungefär 50pers (9st)

så nu ska jag se på film medans jag väntar :*


superdupergammalbild !!

men jag har ju inga bilder på den här datorn för att den är lagg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0