midsommar

glah' midsommar på er !

vaknade av att kära förbannade släkten väckte mig med evigt babblande -.-'

men men .. kl. va 12 då så det var väl ändå dags att gå upp för min del

så nu , halv 2 , har jag gjort iordning mig & duschat & sånt där


ni får bilder imrn

jag har dötrååååkit! :c
dt är samma sak som att ha tråkit så man dör , om ni inte visste ;)

jag saknar mina kompisar :c
men syster kmr snart :D

nu ska jag lyssna på lite musik (aa'
sen ska jag gå & möta elin vid körset siddu ;))
puss :*


(AAAAAA)



Kommentarer
Postat av: elin Jonasson' ♥

huhuhuh , fitta ! FICK NT TRÄFFAS :öööö

huhuhu , vie käääärast i varran :))))

2011-06-24 @ 14:37:57
URL: http://jonassonelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0