summer holidays

hej på er !

SOMMAR LOV NU!

fan va skönt! :D

jag ska bara ta't luuungt & chilla♥

ni ser att jag har ny header ?
& TEXTEN CP:ADE SÅ DEN BLEV STOOR! :OO 

är man duktig eller ?

skolavslutingen innebar mke mke kramande hit & dit

lite bilder av min älskade gamla klass :')


 :') miss u
 oh, the guy gang! :'dd
 saknar dig♥
 vacker kärlek där du :'dd

 xD
jag fick ett par riktigt heta bilder på bl.a Fille ;) fast hon vill nog inte att jag lägger ut ?

fast fille ... kolla denna ↓  :'ddd
 
hetiiingar! :)

 va håller jag på med ? ... :$

efter

Nu kom mamma , vi ska fika lite & sådär♥
hade' as they say in Norway
(hahaha dem sägher bara hälften av ''ha det bra, för dem kan inte resten?)


Kommentarer
Postat av: Emma!

Känner mig riktigt säxiiig :D <33333

2011-06-11 @ 01:18:24
URL: http://emaaaz.blogg.se/
Postat av: felicia

HAHAHHHAHAHAHHAHAA, åh grrrrrrr & raaawr babyyy .

jag är suveruver sexig, och du kan väll visa resten av bilderna på msn? :D <3333333

2011-06-11 @ 13:47:36
URL: http://photoandphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0