DÖV ahahahaha


hejsan på er
vandringsdagen blev helt plaskblöt -.-'
jag fick ont i ryggen efter typ 5 meter (a)
sen blev jag genom blöt över hela jeansen innan vi hunnit till Åsbo backen ens,
vi började gå vid Hälla fan :oo
AHAHAHAHA erik doppa sig fan i nån damm med kläder & hela paketet
hahahhhahaha fan va jag garva xD
jonas: gå ner där (pekar på en bäck typ)
erik : NEJ! är du döv?!?!?!
AHAHAHAAHAHHAA döv? wtf ??
jag & Fille stog & garva så jävla mke åt erik ;))))))))
slutade kvart i 12 :D
när jag kom hem stälde jag mig i duschen i typ 1timme (A)
sen har jag dunkat musik resten av dagen ♥
imon blire till & träffa Elin & Chrille :') ♥  fetma skojiiiiigt * :$
gammal bild *

Kommentarer
Postat av: feliiiiicia

HAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHHAA,'nej, äru döv?!?!?!'

FAN, JAG TRODDE JAG SKULLE PISSA PÅ MIG ! :'d

2011-05-27 @ 21:39:20
URL: http://photoandphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0