fy skäms för dem som skräms

Idag när jag kom hem tänkte jag att jag skulle ut & cykla lite ,
Sen kom jag bort till några hus som ligger ''en bit från almänheten'' ,

Så jag åkte förbi ett hus som var heeeelt övergivet, sen vände jag för jag kunde inte åka längre,

Sen när jag gick förbi igen så började det knacka på förnstret, men jag tänkte att det bara var nån som hade gått dit eller nått, så gick jag vidare & då började det knacka hårt på förnstret.
När jag kom runt huset sen såg jag att ingen som helst var där.

Då blev jag riktit rädd så jag susade hem på typ 2sekunder.
Tro vad ni vill men jag blev så himla rädd så jag trodde att hjärtat skulle hoppa ut eller nått. :ooo


dagen har gått fort, den lixom bara svichade förbi sen satt jag här hemma & tittade på forboll (nu alltså)
iiihhhhh, nu känner jag mig tvingad att åka tillbaks, men då kanske det hoppar ut en halv död person genom förnstret .. :)
nääääää nu tar vi det lilla seriösa

imorgon ska jag dra mig iväg till skolan, inget specielt då tror jag ?
på ONSDAG får vi sluta efter lunch troooooor jag ,
& på TORSDAG är vi lediga till fredag, sen är det helg & måndagen blir bara chill för vi är lediga
(NATIONALDAG 6 JUNI)

7 juni , klassresa nr. 2 , Gävle, Alborgen :d

Torsdag : tre4fun , på Lugnet
Fredag : SOMMARLOOOOOOOOOV
OJOJOJ, :oo
screw you guys , I'm going home. (sommarlov) :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0