låg uppdatering

hej&tjenare
har inte bloggat på länge, men jag orkar ju inte & jag har inte haft så mke tid till det
igår var jag iaf på kupolen, sen träffade jag Chrille :) ♥

idag var en vanlig tråkig dag, fast jag fick sluta halva 1 xD

imorrn blir det vandrings dag -.-' pallar inte gå i regn hela dagen
vem gör det?

det ända bra är att vi slutar 1 :)
inga fler planer sen?
på lördag är det falun som gäller om man vill träffa nån som man saknar ♥
älskar dig
I can’t do the talk like the talk on the TV 
And I can’t do a love song like the way it’s meant to be 
I can’t do everything but I’d do anything for you 
I can’t do anything except be in love with you



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0